Änglabräde

Jag har hittat ett "änglabräde" där man kan ställa frågor inom olika områden.
Det är som ett mellanting mellan att fråga med pendel och lägga tarot.
Fast varmare,ljusare svar...
Det verkar dessutom som om svaren stämmer räätt bra.

Jag frågade vad min livsuppgift vär, och blev så glad när den svarade "the art".
Min uppgift är enligt brädet att skapa, genom att tex. måla skriva eller göra annat kreativt.
Genom mitt skapande kommer jag att sprida ljus kärlek och healing.
Det stod också att det är viktigt att jag delar med mig av mina verk även om jag inte tycker
att de är perfekta. För den energi de innehåller kommer att hela andra!!
Brädet föreslog också att jag kan gå någon kurs för att förfina mina tekniker...
det skulle jag inte ha någonting emot. :-)

På frågan om pengar
fick jag till svar att jag ska ägna mei åt det jag senare vill jobba med en timme varje dag,
före eller efter mitt arbete,
Det kommer att leda till att jag så småningom
kommer att få arbeta med det på heltid.
Om jag ska jobba extra med någonting ska det ligga i linje med det jag helst vill göra
och inte bara jobba för pengarna.

Inte illa....låter spännande...
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0