frustration

Jag har en i min bekantskapskrets som bär på oerhört mycket ilska och frustration,
samtidigt som jag tycker att hon ser sig som ett offer...
Men det kanske hör ihop?

Hon sa att hennes stjärntecken ( jungfru) skulle jobba med frustration i det här livet...
"Nähä"?! Sa jag och hon hörde vad jag tänkte,
så ilsket svarade hon att hon inte var mer frustrerad än någon annan!!!
Men, fortsatte hon,
jag förstår inte att alla människor ska projisera över sin egen frustration på MEJ
och säga att jag är frustrerad!!!

Min tanke lir då...hur blind kan man vara??? Om alla tycker att hon är arg/frustrerad
men hon själv inte ser det????

Läste ett citat i dagens kurir, om jag minns rätt stod det följande:

1000 orsaker att gräma sig
1000 orsaker att vara rädd fängslar alltid dåren,
men ej den som är vis


kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0