Välkommen till Chavvas blogg

Chavva betyder liv/livgivande...
och det är ett passande namn....för den här sidan kommer att handla om mitt skapande,
mina olika projekt och varför jag gör dem.
Som jag ser det skapar vi själva våra liv...hela tiden. Och somliga av oss vill skapa i våra liv...hela tiden.
Det kan vara allt i från bullar, en god middag, en målad porslinskopp, sjal eller tavla....till nya relationer.

Att vara kreativ och skapande är så mycket mer än att sitta med en pensel bakom örat.
Ibland kan det vara att hitta lösningaar på de problem vi möter i livet.

Som du förstår kommer den här sidan att kunna innehålla lite av varje. Precis som livet kan tyckas oförutsägbart kan den här sidan också bli det....men vem vill läsa en bok där man redan från början kan ana hur det går på slutet??

Kram E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0