Marknad

Igår var vi på en liten marknad...
Det var sex tappra själar som ställde ut!
Det blåste var mulet och grått...men regnet höll sig på avstånd.
Jag kunde inte visa mina kort...för de blåste bara runt, när jag försökte.
Och, lika bra var kanske det....för det var så lite folk där...
Både jag och C blev rammade....
för tavlorna hade en tendens att blåsa ner på oss med full kraft...
tror att jag har några blåmärken att vänta.:-)

Tror att vi var de enda som sålde nått överhuvud taget..på konst sidan...
Det blev fyra sjalar...
Ingen mängd , men med tanke på hur lite folk det var
så är jag ändå nöjd.

Det var en sån glädje att se dem som handlade,
för de valde verkligen rätt färger...
färger som lyfte!

C tycker att jag är en dålig försäljare...
jag är väl alldeles för ärlig???
Mötena med människor är lika viktig tycker jag.

Men, helt klart är han den som borde sälja....

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0