Utveckling

I går gjorde jag ett antal sjalar 55*55....ska välja ut en åt mig, för den jag hade tidigare blev ju en tavla:-)

Den storleken passar bra för mig att göra, behöver inte sträcka mig så långt, och kan göra två i taget...

Nästa lördag är det kyrkmarknad i Råneå...om vädret är bra!
Jag hoppas det, för då får jag chansen att för första gången visa upp mina sjalar och siden tavlor...
En av tavlorna som är 80*80 är jättefin...
Men, den näns jag inte sälja. Den har hamnat i vårt sovrum!!!

JAg har inte orkat måla en enda "riktig" tavla på länge...men njuter av att göra dem i siden.
Kanske är det så, att våra "funktionshinder" som leder oss in på nya vägar??
Utan dem kanske vi skulle gå mista om viss utveckling??

Mina synproblem ...ledde mig in på sjukgymnast utbildningen
min värk  ...ledde mig in på hypnosutbildningen
Den ledde mig också till siden målningen....

Kan det vara så...att det vi till en början ser som
avveckling egentligen är utveckling??!!!


Kramis

Kommentarer
Postat av: syster yster

Det var ett bra uttryck! Det knycker jag!

Puss!

2009-06-07 @ 18:44:50
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0