sidentavlor



När min syster fyllde år fick hon en av mina sidentavlor.....
Hon blev jätteglad, vilket gläder mej.

Inte nog med det hon beställde en också....
Jag tror det blir den här....

Tyvärr så kommer inte färgerna till sin rätt här, för det lyser verkligen om den IRL

Jag får fler och fler tankar på hur jag kan utveckla det här med sidenmålandet...
nya produkter dyker upp i  skallen...
antingen hos mig eller min man :-)

Få se när jag kan förverkliga dem...
KOLLA...jag sa inte OM...jag sa NÄR!!!

Just nu håller jag på med mindre sjalar...55*55
De blir bra barn eller sommar/sjalar

Det finns en låt som heter
Thank you for the music...
men jag vill säga
thank you for the collors.....

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0